wtorek, 11 września 2018

Seriale #3 "Sense8"

Poleciła mi go moja najcudowniejsza przyjaciółka (tak, mówię o Tobie E.). Serial jest wręcz cudowny, dawno nie oglądałam czegoś równie dobrego, jak to !
Opowiada on o ósemce osób, które są ze sobą związane, ale bardziej w sposób mentalny, niż fizyczny. Niestety nie mogę nic więcej powiedzieć, bo byłby to niezły spoiler!
Przez pierwsze kilka odcinków, nie mamy tak naprawdę pojęcia o co w tym wszystkim chodzi, ale przez to jest to coś cudownego.
Postacie są cudownie wykreowane! Każda tych osób, ma w sobie jedną cechę, która wyróżnia ją na tle innych.
Oceniam ten serial 10 na 10.
Kiedy dowiedziałam się, że niestety nie będzie kolejnych sezonów, zrobiło mi się naprawdę przykro, bo byłam i nadal jestem ciekawa jak potoczy się dalej życie, ósemce wspaniałych bohaterów.
Serial jest kontrowersyjny, tak przyznaje to, ale to kolejna rzecz, która czyni go cudownym.
To nie jest serial dla ludzi, którzy nie tolerują ludzi homoseksualnych, bo w tym serialu nie brakuje osób , którzy są właśnie takiej orientacji
Ja kocham ten serial i zawsze będę jego fanką!
Powiem coś teraz o reżyserach.Także więc serial został stworzony przez Lana i Lilly Wachowski.
Rodzeństwo przyszło na świat jako chłopcy w polsko-amerykańskiej rodzinie. W 2012 roku Lana przeszła operację zmiany płci.
Pierwszy raz miałam styczność z serialem stworzonym przez ludzi polskiego pochodzenia, ale było to bardzo cudowne doświadczenie.
Naprawdę gorąco polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes

Wydaje mi się, że prawie większa połowa zna tę powieść i na pewno wie o czym jest, bo powiedzmy szczerze było o niej naprawdę głośno. Niest...