niedziela, 29 lipca 2018

Seriale #1 "Supernatural"

Pewnie znacie ten serial, wydaje mi się, że każdy go zna. Serial opisujący losy dwójki braci, walczących ze złem.
Serial ma obecnie 13 sezonów i planowany jest następny.
Do pewnego momentu, byłam ogromną fanką, ale teraz gdy liczy już tyle sezonów, zaczyna mnie nudzić. Wątki się powtarzają, albo ciągną w nieskończoność.
Postacie są dobrze wykreowane, tak jak mówię, do pewnego momentu, później to już zwykły tasiemiec. Szczerze mówiąc nie mam pojęcia, czy zerknę na kolejny sezon.
Ci z Was, którzy nie oglądali tego serialu, ogólnie polecam zerknąć, bo jest to serial godny polecenia.
Niektórzy nie mogą doczekać się kolejnego sezonu, inni nie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes

Wydaje mi się, że prawie większa połowa zna tę powieść i na pewno wie o czym jest, bo powiedzmy szczerze było o niej naprawdę głośno. Niest...